fredag 6. november 2009

Testmappe

I dag hadde jeg bestemt meg for å være kjempeeffektiv på dagtid og klippe ut ting til julemarked som jeg kunne sy sammen på kvelden i kveld, men etter å ha “diskutert” dagsoving med en frøken på 15 mnd i en ukes tid turte jeg omtrent ikke lee en finger da hun omsider sovnet.

På toppen av min stabel med stoffbokser lå det et stoff som en venninna av meg pekte seg ut da hun ønsket seg en toalettmappe for noen dager siden (stoff som ligger lett tilgjengelig = mindre ommøblering = mindre bråk = frøken sjef sover lengre), så da begynte jeg å plundre med det i stedet. Jeg har aldri laget slikt før, men fant en kjempefin tut på Sykroken som gjorde det mulig :o)

DSC03650

Denne er ikke helt 100%, jeg ville se om jeg faktisk klarte å lage en før jeg la sjela mi i det, så dette blir bare en testmappe. Merethe skal få en ny (og forhåpentligvis feilfri) en!

Stoff: S&S og panduro, glidlås fra S&S

Mønster: snille pia (?) på sykroken

1 kommentar: