onsdag 11. november 2009

Bittelitne sko…

..til bittelitne totter :o)

Min kjære venninne Liv-Charlotte er gravid, og fikk i går vite at det sannsynligvis ligger en liten frøken i magen. Den kommer ikke før til våren, men man aldri være godt nok forbredt! Skoene har bomull ytterst og er foret med deilig fleece.

Dette hjertestoffet kjenner jeg ingen som blir så glad av som Lotte, så lille frøet hennes skal nok få et og annet hjertemønstret opp gjenom åra ;o)

Håper du liker dem Lotte!

DSC03667

DSC03668

Det blir fort mørkt nå, så ble ikke så gode bilder, men det er dere vel vant til her i roterommet ;o)

Mønster: Blødt Barnetøj

Stoff: Fleece og bomull fra S&S

5 kommentarer:

  1. LIKER? JEG ELSKER DE!!!!!!!!!! DU ER FANTASTISK HELENE!!!! :D:D:D:D:D:D

    SvarSlett
  2. Åååå, så utrolig helt vanvittig nusselige de var! Frøkna til Lotte kommer til å rocke barselgruppa! ;)

    Glemte å skrive "Tusen takk til fantastiske prinsesse Mari som fikk tak i bok til meg!!" hihi

    SvarSlett
  3. Haha :o)

    "Tusen takk til fantastiske prinsesse Mari som fikk tak i bok til meg!!" hihi

    SvarSlett
  4. Så fine de var! Finnes det noe mønster på sånne?

    SvarSlett
  5. Ja, i boken "Blødt barnetøj". Den er desverre umulig å finne i Norge lenger, men de har den noen steder i Danmark! Ellers kan den lånes på bibliotek :o)

    SvarSlett