lørdag 31. oktober 2009

Happy halloween!

Det er mange ting som blir morsommere etter å ha fått barn, og alle høytider og andre anledninger som gjør at jeg kan kle opp smula mi i rare klær står høyt på lista over ting jeg liker.

Jeg trodde vel i utgangspunktet at halloween ikke kom til å være noe stas før hun skal begynne i barnehage, men så falt jeg pladask for noen glitrende jævelhorn som lå i en kurv på Nille og ropte på meg. Heldigvis hadde både samboeren min og jeg en sort isoligenser hver vi har vokst fra (merkelig det der, trodde jeg var ferdig med å vokse jeg :o), og de måtte bøte med livet. Rød ribb fra S&S hadde jeg heldigvis på lur, og litt ikea-stoff og noe fyll fra en gammel pute ble hale.

Nå tenker jeg at selve Gamle-Erik skal skjelve i buksene når han ser min utrolig skumle plutt!

DSC03624

Happy halloween!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar