søndag 15. november 2009

Det nærmer seg jul

..og med jul følger julemarked! Helgen 12. og 13. desember kommer Mari og jeg til å lyse opp Bærums Verks julegate med våre blide fjes og fantastiske humør i en liten markedshytte, men store smil er selvfølgelig ikke det eneste vi skal stille opp med :o)

Produksjonen er i gang i begge hus, og jeg kan garantere at det kommer til å være masse fine ting der. Hovedsaklig barneklær, men også noe annet nips.

Jeg ble akkurat ferdig med en liten ladning med alveluer, disse i str. 3 år (kommer også i størrelse for de som er litt bittelitnere).

De er i isoli og fòret med fleece. Jenteluene har silkebånd til knyting, gutta får en litt tøffere snor.

DSCN0773

3 kommentarer:

  1. Juhu! Jeg skulle gjerne også ha blogget litt av produksjonen, men går ikke uten laptopen min.... jaja, kommer etter hvert!

    SvarSlett
  2. Så vanvittig mye kult du lager! Elsker den fleece-og-isoli-laidbacke stilen på plaggene dine :D Lykke til på julemarked, de kommer til å sloss om varene ;)

    SvarSlett
  3. Wow, for en utrolig hyggelig kommentar! Tusen, tusen takk, det gjorde godt i sjela :-D

    SvarSlett