lørdag 26. september 2009

Mei tai

Fredag igjen, og denne gangen ble det en mei tai i full fart! Dagbarnet med familie skulle på tur i høstferien, og mor ble imponert da hun så hvordan jeg bar Leah min og fant ut at hun gjerne ville ha en mei tai hun og!

Siden de skulle dra morgenen etter hadde jeg begrenset med tid, så satt med hjertet i halsen hele kvelden. Lenge siden jeg har laget mt nå. Ikke hadde jeg noe særlig guttefarger i stoffhaugen heller, så har laget bakside og applikasjon med isoli. Fòret panelet med platevatt og strøyk det godt så den smelta litt inn i isolien, tror det skal funke veldig bra :o)

SANY0327

SANY0328

Stoff: brun cord og turkis isoli fra S&S

Mønster: eget :o)

2 kommentarer:

  1. Den ble superfin!!
    Jeg har så lyst å sy en sånn,er mulig jeg hermer på fargevalget :D

    SvarSlett
  2. Mange takk! Herm i vei, det tar jeg bare som en kompliment jeg ;o)

    SvarSlett