onsdag 28. oktober 2009

Sukkersøt kjolebestilling

Jeg er ALT for dårlig på å blogge for tiden. Tror det skyldes at jeg har så mye å gjøre at jeg ikke vet helt hvor jeg skal begynne ;o) Har sydd og sendt avgårde en del bløte pakker i det siste, og den absolutt koseligste bestilingen jeg har fått på en stund lød slik:

Hei!
Den nydelige helenebuksa med hjerter på,er det ei jeg kjenner som var så heldig å få kjøpe av deg,
Ble super misunnelig,for elsker tøy som ikke alle har!!
Her kommer mitt spørsmål:
Går det ann å bestille sånn jogge bukse med lang ribb og en sånn forklekjole,som matcher??
Det er til Jente,str 86-92!1-2 år

Hun likte det grønne stoffet mitt med rosa prikker, så resultatet ble slik:

DSC03582

Buksa har hjerter på knærne og (selvfølgelig) hjerte på rompa også!

Stoff: Lyserosa ribb, lyserosa isoli og prikkete bomullsstoff, alt fra S&S

Mønster: Eget

1 kommentar: