søndag 20. september 2009

Helenebukse IGJEN (og endelig fredag!)

Men denne gangen er den til min egen fantastiske lille plutt! Endelig hadde jeg tid til å sy til henne igjen!

På fredag var det Fredag igjen, gullrekka er tilbake! Frøken ble lagt i seng, mannen var borte hele kvelden, jeg hadde weekendkofferten klar (3-literskartong med rauvin) og Janomen min lyste i mørket!

Hver lørdag møtes min mor, min tante, Leah og jeg på vår stamcafè klokken 12, og synerd som jeg er vil jeg jo helst ha noe nytt å blafre med hver helg. Resultatet denne fredagen er jeg kjempefornøyd med, og sånn så Leahplutten (og mamman min) ut da:

DSC03360

DSC03370

DSC03357

DSC03358

Ha en flott uke!

6 kommentarer:

  1. Den ble jo helt fantastisk!!! Flinke Helenen-min!

    SvarSlett
  2. du er så utrolig dyktig helene!!!! gleder meg til jeg kan få noe fra "helene kolleksjonen" om noen mnd :D:D:D:D:D

    SvarSlett
  3. Takk Mari min og takk Fio! Og jaaaa Lotte, det gleder vi oss masse til! :-D

    SvarSlett
  4. Takk takk :-D Den er en favoritt her i heimen og flittig brukt!

    SvarSlett