lørdag 28. februar 2009

Friday night igjen!

Da barselgruppa var her på onsdag hadde Mari med seg sitt nyinnkjøpte Ottobre-blad og en bok som heter blødt barnetøj og var så snill at hun delte mønstrene med meg.
Har tegnet av mønster til en heldress, men tror jeg skal ha litt mer heldressvennlig stoff før jeg prøver meg på den, foreløpig er det fleecepledd og andre stoffrester som brukes.
Denne lua fantes også blant mønstrene, og den så ut som noe jeg kunne klart, og jaggu! Er knallfornøyd jeg!

Var så fornøyde med den forrige smekka jeg lagde at jeg måtte prøve meg på noen til. Stoffene jeg brukte var litt blasse, men men. Alltid greit å øve seg litt ;-)

1 kommentar:

  1. Sånn i tilfelle noen lurer på hvorfor de ikke finner luemønsteret i Ottobre bladet så er det fordi det er fra boka Blødt Barnetøj! ;) Bare for å være litt pirkete.

    Fine lua, fine smekkene!! Du lager veldig søte ting altså!!!!

    SvarSlett