onsdag 18. februar 2009

Dumme, dumme Helene..

Mandag begynte jeg på en nytt prosjekt (som jeg nå angrer million på at jeg begynte med) som forhåpetligvis er ferdig om noen dager.
Har sittet og sett på jumpsuitene fra IdaT. på nettet, og ville prøve noe lignende selv. Hadde ikke mønster, stoffet jeg bruker var en gang en joggis jeg kjøpte da jeg var gravid som jeg måtte bruke to timer på å få sprettet opp noe h*lvetes dill-dall-glittertråd-makk på, aner ikke hvordan størrelsen blir i forhold til lille plutten min, og sånnsynligvis går det rett åt skogen. men jeg prøver nå allikevel :-D

Hittil har jeg fått klippet ut alle stoffstykkene og sydd sammen baksiden av buksa. Får ikke gjort stort mer før jeg har fått kjøpt vlisofix (er det sånn det staves, tro?) og sydd på greiene på rumpa.
Der skal det nemlig stå Leahpudding med knæsj rosa bokstaver! Skal nok komme hette også med rosa fôr.

Og sånn ser den ut foreløpig (det er ikke lov til å le, husk at jeg har verken mønster eller peiling):





Baksiden

2 kommentarer:

  1. NICE NICE NICE NICE!!!!!

    SvarSlett
  2. Du er flink du, frøken! Husk at Rom ikke ble bygget på en dag... Jeg er imponert!!!! ;)

    SvarSlett