mandag 23. mars 2009

ENDELIG!

Jeg har den siste uken fungert som knagg og hylestativ for min kjære lille frøken. To tenner har gjort det veldig vanskelig å være Leah, så har ikke hatt så mye som to minutter for meg selv (eller med søvn) siden forrige mandag!

Uansett, bæreselen til lille Julia har da tatt litt lenger tid enn planlagt, men her er den.
Den jeg sydde til meg selv fant jeg fort ut at så litt "rotete" ut når jeg hadde den på med mønstrete reimer, så gjorde det motsatt denne gangen. Har også laget den sånn at man kan bruke den på begge sider :-)
Brukte hjerter som festesømmer denne gangen også (har en "thing" for hjerter ;-) med applikasjon på den ene siden.
Håper du blir fornøyd Christina :-)

(det er en sprekk i linsa på kameraet mitt, så bildene blir litt tåkete)






3 kommentarer:

  1. Så flinke du er!! :))
    Hvor fant du oppskrifta på Mei Taien? Har lyst å sy en selv! ;)

    SvarSlett
  2. Fant oppskrift på tettinntil.no :-)

    SvarSlett