lørdag 14. mars 2009

Mei tai

Måtte jo se hva jeg duger til! Er kjempefornøyd med resultatet, og selv om dette var en skikkelig mikk-makk-jobb gav det mersmak. Sånne skal jeg definitivt lage flere av!

Skulderstroppene er godt polstret med 3 lag fleece inni, godt og mykt! De tomme hjertene er rett og slett "sikringssøm" til stroppene. Jeg hadde ikke sytråd i samme farge som stoffet, så i stedet for å bare lage masse stygge mørkebrune striper prøvde jeg å få til noe dekorativt. Gikk sånn halvveis ;-)

Leah synes det var helt topp å sitte oppe der, og den var virkelig god å gnage på ;-)
Helt topp altså, moro å lage, fin å se på (synes jeg) og ikke minst: god å bære med!

2 kommentarer:

  1. WOW!!!! Mektig imponert! Den ble knallfin. Flotte stoffer og flott dekor. Fantastisk lurt med de hjertene på selene da, så mye finere enn de kryssene. ;) FLIIIIIINKIIIIING!!!!

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er!!! :) Har kjempelyst å lære meg å sy selv, men det ser så vanskelig ut... har jo fått meg min egen symaskin og alt, så må vel snart bare sette i gang å prøve ;) Du er ivertfall en god inspirasjonskilde! :D

    SvarSlett