onsdag 1. april 2009

Bilstol-/vognpose



Fant et herlig knæsj grønt fleecepledd på min siste ikeatur, og fant fort ut at det måtte bøte med livet for å lage noe annet tøft.
En skikkelig vårfrisk fleecepose dukket fort opp i hodet mitt, og resultatet synes jeg ble helt supert! Mønsteret er stort sett egendiktet (bortsett fra armene), hetta er fra fleecekjolen til prinsessemari, og så fikk jeg laget selehull så jeg kan bruke den i trille og bilstol :-)

Dessverre klarer ikke kameraet mitt helt å fange opp fargene, men skal se om jeg ikke får et ordentlig actionbilde ute i sola etterpå!

Mangler fortsatt glidelås, og siden jeg ikke vil sette merkelappen min på noe som ikke er ferdig mangler den også foreløpig. Håper jeg får kjøpt glidelåsen i kveld :-)


Tatt i går kveld før den siste armen var montert. Her ser man de rosa hjertene mye bedre!

1 kommentar:

  1. Hei, så artig side du har. Velkommen inn i denne verden. Så flott og praktisk pose og bæresele er jo bare hærligt. Ha ei kreativ uke.

    SvarSlett