søndag 7. februar 2010

Helenebukse i bursdagsgave!

En liten frøken jeg kjenner feiret 1-årsdagen sin i dag, og da måtte det sys! (Jeg føler at det blir helt feil for min del å dukke opp med butikkjøpte klær når jeg kan lage selv ;o)

Helenebukser er ikke noe jeg lager i hytt og gevær, men lille Julias mamma har kjøpt klær av meg før og jeg vet at de blir satt veldig stor pris på der, da er det ekstra moro å lage noe som krever litt sjel :o)

Den er alt for stor for lille knerten ennå, men da passer den leeenge!

DSC04024

DSC04025

Mønster: eget

Stoff: isoli og ribb fra Stoff og stil

5 kommentarer:

  1. Nydelig som vanlig, Helene-min!!
    Helenebukser er jommen meg fantastiske! Plutten elsker sin, men ønsker seg nok en ny til 2 års dagen. ;)

    SvarSlett
  2. Da må han huske å være snill gutt ;o) (spise maten sin og sove godt om natta og sånt..)

    SvarSlett
  3. hehe, da tror du tror litt for godt om han altså! ;)

    SvarSlett
  4. Jaja.. Da får han forklekjole!

    SvarSlett