tirsdag 19. januar 2010

Glemte julegaver

Det er alltid gøy med bestillinger, og det er ekstra moro når de kommer fra “gamle” venner.

Ved juletider fikk jeg en SMS fra en venninne jeg har kjent siden bleietiden med julegaveønske, hun har nemlig nylig blitt storesøster igjen og ville ha noen spesielle klær til det nye familiemedlemmet :o) Her er resultatet:

En pitteliten Helenebukse med hjerte i pompen (såklart) og spiss hette:

DSC03847

DSC03848

Og et “sikle- og sparkesett” i mitt favoritthjertestoff foret med lyserosa fleece:

DSC03854

DSC03851

Stoff: Isoli, ribb, fleece og bomull fra Stoff og Stil

Mønster: Helenebukse og siklesmekke – eget, tøfler – blødt børnetøj.

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentaren på bloggen min.

    Så flott blogg du har. Skal si du lager mye fint :)

    SvarSlett
  2. Fy flate å flink du er a!!

    Får jeg barn noen gang skal du få lage klær til den ungen! :) Skikkeli flink er du!!! :) :)

    Anette

    SvarSlett
  3. Tusen takk Anette, så hyggelig å "se deg her" :-D

    Og takk Til Mari og loppelill også :-D

    SvarSlett