fredag 4. desember 2009

Julemarked

I morgen braker det løs, og selv om vi ikke har fått gjort alt vi ville og håpet på tror vi det skal bli riktig så bra :o)

Herfra kommer det dagiser, alveluer, forklekjoler, fleecedresser, bukser og kanskje noe annet småplukk. Her er litt av det jeg har fått laget de siste ukene:

Dagiser i flere farger

DSC03753

DSC03755

DSC03757

DSC03758

DSC03760

Julekjoler

DSC03762

Bukser

SANY0334

SANY0335

Disse er i str. pitte pitte liten (0-3 mnd)

Fleecedresser

SANY0342

SANY0345

Selvfølgelig med pynt i pompen

Det kommer til å være mer i boden vår, dette er bare et lite utdrag av det jeg har laget. Kommer til å være flere guttefarger der også ;o)

Nå gjenstår bare den siste plukkingen og finishen før vi åpner på fesrplassen på Bærums Verk i morgen kl. 10.00!

Håper å se DEG der!

1 kommentar:

  1. Så mye fint du har fått sydd, Helene min!! Gleder meg til å se det live i morgen og til å dele bod med deg. *kosepå* (ønsker meg sånn fleecedress med hjerte i stumpa forresten!)

    SvarSlett