søndag 23. august 2009

Nå er det lenge siden jeg har blogget!

Rett før sommeren fikk jeg tilbud om å stå på marked på Bærums Verk og selge tingene mine og det takket jeg selvfølgelig ja til! Etter ferien satte jeg meg foran maskinen ved hver ledige stund for å sy opp et lager, tom markedsbod ser jo ikke så stilig ut ;o)

Vet egentlig ikke helt hva slags forventninger jeg hadde til dette, av og til tenkte jeg at dette blir bra, andre ganger tenkte jeg at folk bare kom til å flire av mine hjemmesnekra kreasjoner. Det gjorde de ikke, jeg fikk solgt mye mer enn jeg trodde og bestillingene pøste på :o)

Dette ga virkelig mersmak, så jeg skal tilbake i desember når det er julemarked der.

Har igjen litt klær og greier, så legger dem ut for salg her så fort jeg får tatt bilder av dem :o)


3 kommentarer:

  1. Så utrolig bra!! :))
    Du er så flink Helene! En skikkelig inspirasjonskilde! :)

    SvarSlett
  2. Herlig følelse å få solgt egne kreasjoner,og i tillegg få mange bestillinger =)
    Lykke til på julemessen!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk skal dere ha :o)
    Dette er så moro og har helt klart gitt blod på tann! Er så moro å få til noe!

    SvarSlett