fredag 15. mai 2009

Rosa tom... eh... Helenebukse..?

Fikk en bestilling på tomlingbukse med spørsmål om man kunne bestemme farger og form selv, og gjett om jeg ble glad! Har blitt mye brunt og rosa i det siste altså!
Siden den ble så anderledes som den ble synes jeg ikke den kan kalles tomlingbukse, og det syntes jaggu ikke Mari heller. "Det må jo hete Helenebukse!" fikk jeg streng beskjed om.

Javel :-)

Synes denne ble DRITkul! Må nok ha en sånn en til lille Leah også, når jeg bare får litt tid til å lage ting til henne igjen :-)





6 kommentarer:

  1. Fine, fine HELENEbuksa!!!!! Den er fin på bildene og enda flottere live! Heldige den som skal ha denne buksa!!!

    SvarSlett
  2. Gjett om jeg likte den buksa der a:) Den var DRIT KUL:)

    SvarSlett
  3. Takk! Er kjempefornøyd med den :-)

    SvarSlett
  4. Kjempefin bukse altså!!
    Lag en guttevariant også da!!! Så kjøper jeg den!! Fin blogg forresten!

    SvarSlett
  5. Den buksa er mi :D Og lille jenta ELSKER den!! Og får masse kommentarer :)

    Hilsen Ana

    SvarSlett
  6. Ååh, så hyggelig å høre Ana! :o) Nå ble jeg glad!

    SvarSlett